Tuesday, December 21, 2021

Meksikanske menn dating amerikanske hvite kvinner

Meksikanske menn dating amerikanske hvite kvinner



Sjekk de ut! Vær på utkikk etter visse indikatorer og tegn. Skrevet 24. februar 6. Disse mennene er generelt veldig greie, men likevel like forståelsesfulle. Det handler ikke om pengene: Kevin Hart forklarer hvorfor han vil ha en milliardær etter alder





Mest hjelpsomme jenter



"Gringo-aksjekarakteren" fra latinske medier som du refererer til, er mer en funksjon av fordommene og misforståelsene til latinske samfunn. Så mye som utlendinger klager på hvor uvitende amerikanere er av andre kulturer, etter min erfaring er latinoer minst like dårlige om dette som vi er om ikke verre.


Og sist jeg sjekket, har ikke latinoer monopol på å opptre macho og cocky. Faktisk, i mange tilfeller virker Latino machismo mer som en maske for lillemannssyndrom enn noen form for ekte selvtillit. Rahim hvorfor du er så sint for? Ta trusene ut av en gjeng og godta svaret for hva det er med å bare bli med en jævla hvit kvinne og få flere hvite babyer. det er en idé. Hvite mennesker dør fordi vi blander ut genene våre med de latinamerikanske blanderne.


Jeg skrev feil i den første setningen. Jeg mente å bli med en jævla hvit kvinne og få flere hvite babyer. ChillWhiteGuy Kommentaren din fikk den hvite rumpa mi til å ringe opp den hotte meksikanske kjæresten min og fylle henne uten latex. Tusen takk Ahole. aferraro0 Skal jeg miste søvn over det? Jeg har aldri datet en, men jeg ville definitivt gitt dem en sjanse hvis jeg føler at de er oppriktige.


Faktisk, meksikanske menn dating amerikanske hvite kvinner, Jeg er stolt av det faktum at jeg til og med klarte å få dem til å snakke med meg, for når jeg så nøyere på vennene deres og menneskene de omga seg med, var jeg den eneste hvite mannen eller kvinnen de assosierte med. Selvsagt, som den jeg er, ble jeg frekk når jeg meksikanske menn dating amerikanske hvite kvinner de vennesonet meg, men det er en annen sak.


Latinaer er ikke rasister, det er derfor du ser latinaer med svarte gutter og asiatiske gutter og andre menn utenfor deres rase. Vi tror at hvite gutter er rasistiske og dummete, det er derfor de har en tendens til å holde seg unna dem. Ikke fordi vi er rasister, men fordi hvite mennesker er det. Når det er sagt, giftet mamma seg med en hvit mann, faren min, og han er så rasistisk som de kommer. Har aldri datet en hvit fyr. CaliGirl93 Jeg skal ikke prøve å rettferdiggjøre andres handlinger, men du er rasistisk og grupperer meg med folk jeg ikke vil ha noe med å gjøre, bare basert på hudfargen min.


Jeg har alltid vært veldig interessert i og respektert latinsk kultur, og mange av mine hvite venner er det også. Du lar et lite utvalg av mennesker gjøre deg til en rasist.


Så gratulerer tror jeg. Jeg har sett fra førstehåndserfaring hva hvite mennesker egentlig tenker om latinamerikanere, dra til Arizona, Texas, helvete dra til San Diego, california. Du vil se hvor mye de hater dem. Jeg prøver ikke å virke uvitende eller rasistisk, jeg vet at ikke alle hvite mennesker er sånn. Jeg trollet litt med min første kommentar. Bare fra det jeg har sett skremmer jeg meg, og får meg virkelig til å gjette noen ideer jeg kan ha om å bli involvert med en hvit fyr. Jeg vil helst slippe å forholde meg til noen rasistiske familiemedlemmer.


Dette kommer også fra en latina som er halvt hvit og jeg har sett fra min EGEN familie hvor rasistiske hvite mennesker kan være. CaliGirl93 du kan si det om alle raser. Jeg bor i Arizona meksikanske menn dating amerikanske hvite kvinner Jeg har sett det verste, men det inkluderer rasisme fra latinamerikanske mennesker også.


Jeg har jobbet med stereotypier de setter på folk med hvit hud, og jeg har også jobbet med rasisme. Det har vært steder jeg har måttet forlate fordi gringoer ikke ble ønsket velkommen, meksikanske menn dating amerikanske hvite kvinner. Også jeg er en del colombiansk og visse medlemmer av min meksikanske menn dating amerikanske hvite kvinner har svært lave meninger om meksikanere. Poenget mitt er at rasisme er overalt, og den eneste måten å stoppe det på er å holde et åpent sinn og ikke dømme basert på hudfarge.


Vær en del av løsningen, meksikanske menn dating amerikanske hvite kvinner. Lmao virkelig? jeg ringer bs. Du har følt at du ble behandlet dårlig fordi du er hvit, gi meg en pause. CaliGirl93 du sa farvel før du stilte spørsmålet ditt. Dårlig bestilling, men du har helt klart dine egne konklusjoner, og jeg gidder ikke å debattere, så jeg beklager å høre det. Som en latinamerikansk kvinne kan jeg ærlig si at det er personlige preferanser.


Jeg elsker hvite menn. De er attraktive og sannsynligvis den eneste gruppen menn jeg ville forfølge og date. Jaz, jeg skulle ønske flere av kvinnene jeg har likt var som deg i den forbindelse. Ja, jeg hater når folk snakker om å holde seg til sin "egen type" Jeg skjønner at folk vanligvis ønsker å date noen som ligner dem selv som naturlig inkluderer rase mange ganger, men når alle gjør dette "mitt folk" vs "ditt folk"-ting basert på rase , det setter bare opp vegger som om vi er en slags separat art som ikke kan forholde seg, og forårsaker flere problemer mellom kulturer.


Jeg mener rase er ikke så rett frem og bestemt som folk flest tror hvordan klassifiserer man folk av blandet rase?


og ikke alle faller pent inn i en stereotyp som vi forventer. Jo mindre vi fortsetter å prøve å skille oss fra hverandre på denne måten, meksikanske menn dating amerikanske hvite kvinner, jo flere vil kunne komme overens. Beklager, jeg prøver ikke å rippe på deg eller noe, jeg ville bare tulle om dette lol. Dette er veldig sant. Jeg har en meksikansk kjæreste jeg begynte å date da jeg var 17 og jeg trodde hun ikke var tiltrukket av hvite gutter som meg selv.


Jeg har alltid vært tiltrukket av eksotiske kvinner som asiater og latinoer. Har aldri tenkt på å date en hvit kvinne.


Det er trist at du tror at alle hvite er rasistiske d-poser, spesielt når det er mange anstendige hvite gutter som holder på å dø etter meksikanske menn dating amerikanske hvite kvinner Latinas. Vær forsiktig meksikanske menn dating amerikanske hvite kvinner å male hvert medlem av en gruppe med samme pensel, fordi vi alle er individer. Det lukter bigott, meksikanske menn dating amerikanske hvite kvinner. Egentlig helt motsatt, jeg har ikke en preferanse til hvit eller asiatisk.


Jeg bodde i mange stater, meksikanske menn dating amerikanske hvite kvinner har dypt forankrede skikker og mantra. Det er som om foreldrene er politisk tilpasset, er det stor sjanse for at barna vil adoptere politikken. Jeg er hvit og ja, det er mange drittsekker og jeg prøver ikke å stereotype men jeg tror stort sett bare hvite kvinner graver den holdningen. Heldig for meg, jeg dater en vakker meksikansk kvinne som faktisk kom til meg da jeg var ungdomsskole på videregående. Fyrens oppførsel.


jkirk Xper 4, meksikanske menn dating amerikanske hvite kvinner. Jeg snakket med en latino-kollega i dag på jobben min, om latinske kvinner, og han fortalte meg at de fleste latinaer ikke vil ha en hvit fyr, de vil ha en latinamerikansk mann i stedet. Nå tror jeg personlig at latinamerikanske kvinner er de mest attraktive og vakre kvinnene.


Jeg vil være sammen med en latinsk kvinne. Å høre ham si dette meksikanske menn dating amerikanske hvite kvinner meg trist. Jeg ville spørre om det virkelig er sant eller ikke.


Del Facebook. Er det sant at de fleste latina-kvinner ikke er interessert i hvite gutter? Legg til mening. CrystalLaredoTx Xper 2. Jeg er en latinamerikansk kvinne som elsker kaukasiske menn. Jeg skal fortelle deg grunnene til hvorfor jeg synes kaukasiske menn er attraktive. Herrer- De vil behandle deg som en dronning. I tillegg oppfører de seg med klasse og utdanning.


For eksempel: Hvis en mann ser på kvinnen sin, hopper de ikke og banker fyren umiddelbart. De lar det gå, men de vil banke opp fyren hvis fyren tar på kvinnen sin ved å gripe henne som et kjøttstykke.


For ikke å nevne at de er veldig romantiske og fortsatt ser ekstremt mannlige ut på samme tid mens de romaniserer deg. Dessuten er de lojale til kjernen! Hjerner - de er så smarte!


Jeg kan ikke si hvor attraktivt det er!!! Alt jeg kan si er at det tenner meg. De trenger ikke nødvendigvis å ha alle disse fysiske egenskapene på en gang, men bare å ha en av disse egenskapene er godt nok til å tiltrekke seg enhver latinamerikansk kvinne.


Mannlige - de er hardtarbeidende og bare så mannlige i sin måte. De er ansvarlige og tar ansvar for barna de har. For ikke å nevne, de går med selvtillit ikke cockiness So Sexy. Lover- Sist, men absolutt ikke minst, gjør de stor kjæreste på soverommet! Det er stort sett alt jeg kan si om det, bortsett fra å være overveldende! Jeg vil at du skal huske på at dette er min mening om hvorfor jeg finner kaukasiske menn så attraktive, meksikanske menn dating amerikanske hvite kvinner.


Så hvis du er en kaukasisk mann som leser dette og elsker latinamerikanske kvinner. Jeg oppfordrer deg på det sterkeste til å ikke være redd for å gå opp til en latinamerikansk kvinne og gjøre ditt trekk.





singel gratis kristen dating tjeneste



For å få forholdet til å fungere, må du anstrenge deg for å bli kjent med dem som står hans hjerte nær. Du bør også vise entusiasme ved utsiktene til å starte din egen familie, spesielt hvis du har en sterk nok forbindelse som lar deg se en fremtid med ham.


Meksikanske mannlige kjønnsroller setter gutta på et autoritetspunkt i samfunnet deres. Men som med de fleste latino-kulturer, elsker meksikanere sine meksikanske kvinner feisty. For å få det til å fungere, må du finne den perfekte balansen mellom å være sterk eller selvstendig og underdanig den macho mannlige autoriteten. La ham vise at han er genuint interessert i deg. Når du er sammen med ham, se om han er interessert i livet ditt og stiller spørsmål om dine interesser, ambisjoner, drømmer og familie.


Ikke hopp i sengen ved første anledning, siden det er for mange menn rundt om i verden som oppfører seg pent bare for sex.


Machoismekulturen er dominerende i Mexico, og en jente skal passe på mannen sin, spise etter ham, være avhengig av ham for alle hennes behov og ikke gå ut av huset uten ham for å sosialisere seg. Selv om det er sexy å få mannen til å ta ansvar, planlegge datoer og ta det første steget, ikke la ting gli unna til et stadium der han kontrollerer alle aspekter av livet ditt.


Vær selvsikker i det du vil. Meksikanske menn vet hvor lett deres aksenter og utseende tiltrekker kvinner. Det er mange håpefulle kvinnekjempere som vil dra nytte av dette og snakke søtt bare for å få deg til sengs. Kort sagt - Meksikanske menn er fantastiske! De er pene, sexy, snille, morsomme og tilsiktede. Ærlig talt, hva mer trenger du av mannen din? Nøkkelen til å få det til å fungere når du dater en meksikansk fyr er å respektere ham. Respekter hans mannlighet, respekter familien hans, respekter hans synspunkter - det er virkelig den raskeste veien inn i hjertet hans.


Tina er din latinske datingekspert. Hun har reist over hele Latin-Amerika og datet mange nasjonaliteter det siste tiåret. Du kan stole på rådene hennes og alle tips hun gir om dating med Latino-menn. Du vil motta vårt månedlige nyhetsbrev med de beste latinske datingtipsene. Vi vil ikke dele e-postadressen din med noen, og du vil ikke bli spammet. Les vår personvernerklæring her. Men meksikanske menn har like mye å tilby. Hva du kan forvente når du dater en meksikansk mann? De er ekstremt lidenskapelige Når en meksikansk fyr bestemmer seg for noe, vil han ikke holde tilbake på innsatsen og intensjonen om å se det gjennom.


De er veldig snille og kjærlige meksikanske menn er også omsorgsfulle når de liker deg. De er morsomme Som kvinner er det sannsynligvis ikke noe mer attraktivt for oss enn en morsom fyr, og gutt, er meksikanske menn morsomme! For å få en ide om hva slags humor du kan forvente, slå opp følgende meksikanske komikere: Eugenio Derbes Facundo Daniel Sosa Carlos Ballarta Mau Nieto Han vil lage mat til deg mye Meksikanske menn elsker et godt hjemmelaget måltid.


De elsker å vise frem kvinnene sine En annen flott ting når du dater en meksikansk mann er at du vil bli behandlet som en ekte dronning. De er ærlige nesten til en feil Meksikanske gutter er brutalt ærlige, men det er et tegn på at han liker deg.


De er veldig kjekke Å finne en hot meksikansk fyr er ikke vanskelig i et land fullt av Adoniser. Handlingene deres snakker høyere enn ordene deres. Ja, disse gutta har en måte å bruke ord på. Noen av disse inkluderer: Planer om å introdusere deg for familie og venner. Holder løftene sine. Går ut av hans måte å vise deg at han bryr seg. Planlegger rygg-til-rygg-datoer. Grumlende Güera. Kjære Gabacha: Vent - så ikke alle hvite kvinner er strippere?


Wow, du lærer nye cosas hver dag! Anyhoo, i dette tilfellet prøvde fyren åpenbart å gjenheve sin manndom foran en kvinne, så jeg ville ikke lese for mye om meksikanere gjennom ham. Men du har rett om hombres som ser på gabachas som evige putas en martini unna å gjøre en DP.


Det er lett å skylde på meksikansk machismo, men det virkelige problemet er eksotisme: Gabachas er den andre, og dermed lett seksualisert. Det samme skjer med gabachos og hvordan de ser på meksikanske kvinner: En studie fra University of Southern California utgitt tidligere i år viser at mens latinoer bare hadde omtrent 5 prosent av rollene i Hollywoods mest innbringende filmer av , 38 prosent av alle latinoer avbildet i sa películas ble spilt av helt eller delvis nakne skuespillerinner - og det inkluderer ikke alle de stramme skjørtene og blusene som ikke-fete mujers må ha på seg til enhver tid.


Dette er selvfølgelig ikke noe nytt: Den krydrede señorita-arketypen går tilbake til de stillegående rullene. Men som et resultat har gabachos seksualisert meksikanske kvinner siden - og hvis du ikke tror meg, gå til et hvilket som helst brorskaps Cinco de Drinko bash. Bli med i Westword-fellesskapet og hjelp til å støtte uavhengig lokal journalistikk i Denver.


Få de siste oppdateringene innen nyheter, mat, musikk og kultur, og motta spesialtilbud direkte i innboksen din. Støtt oss Denvers uavhengige kilde til lokale nyheter og kultur. konto Velkommen, innsidelogg på Mine nyhetsbrev Bidra Kontakt oss Logg av. Grumlende Güera Kjære Gabacha: Vent — så ikke alle hvite kvinner er strippere?


Relaterte historier Kjære meksikanske: Hvorfor har meksikanske menn så tykt hår? jeg støtter. Støtt den uavhengige stemmen til Denver og bidra til å holde fremtiden til Westword fri. Støtt oss. Hold Westword gratis. HOLD WESTWORD FRI Siden vi startet Westword , har det blitt definert som den frie, uavhengige stemmen til Denver, og vi vil gjerne beholde det slik. Jeg ville spørre om det virkelig er sant eller ikke.


Del Facebook. Er det sant at de fleste latina-kvinner ikke er interessert i hvite gutter? Legg til mening. CrystalLaredoTx Xper 2. Jeg er en latinamerikansk kvinne som elsker kaukasiske menn. Jeg skal fortelle deg grunnene til hvorfor jeg synes kaukasiske menn er attraktive. Herrer- De vil behandle deg som en dronning.


I tillegg oppfører de seg med klasse og utdanning. For eksempel: Hvis en mann ser på kvinnen sin, hopper de ikke og banker fyren umiddelbart. De lar det gå, men de vil banke opp fyren hvis fyren tar på kvinnen sin ved å gripe henne som et kjøttstykke.


For ikke å nevne at de er veldig romantiske og fortsatt ser ekstremt mannlige ut på samme tid mens de romaniserer deg. Dessuten er de lojale til kjernen! Hjerner - de er så smarte! Jeg kan ikke si hvor attraktivt det er!!! Alt jeg kan si er at det tenner meg. De trenger ikke nødvendigvis å ha alle disse fysiske egenskapene på en gang, men bare å ha en av disse egenskapene er godt nok til å tiltrekke seg enhver latinamerikansk kvinne.


Mannlige - de er hardtarbeidende og bare så mannlige i sin måte. De er ansvarlige og tar ansvar for barna de har. For ikke å nevne, de går med selvtillit ikke cockiness So Sexy. Lover- Sist, men absolutt ikke minst, gjør de stor kjæreste på soverommet! Det er stort sett alt jeg kan si om det, bortsett fra å være overveldende! Jeg vil at du skal huske på at dette er min mening om hvorfor jeg finner kaukasiske menn så attraktive.


Så hvis du er en kaukasisk mann som leser dette og elsker latinamerikanske kvinner. Jeg oppfordrer deg på det sterkeste til å ikke være redd for å gå opp til en latinamerikansk kvinne og gjøre ditt trekk. Hvis du er redd på grunn av språkbarrieren, ikke bekymre deg, vi snakker engelsk også forvent kvinnene som kommer direkte fra Mexico. La meg gjøre det lettere for dere menn hvis dere kommer bort til oss og sier hei og vi svarer tilbake med en hei i stedet for en hola du er gull.


Er dette fortsatt åpenbart? Hva med menn med rødt hår og blå øyne? SoylentMean Xper 2. Saken med latinoer er at ja, vi er latinoer, men vi er også hvite, svarte, indianere og til og med asiatisk latino er ikke en rase, det er en kulturell identitet -- tro det eller ei, vi har like mange rasespørsmål i Latin-Amerika som du gjør i USA. Noen latinokulturer er mer "eurosentriske" som Argentina, Uruguay, Chile, selvfølgelig, Spania, og noen er mer rasistisk tilbøyelige til afrikanske og innfødte kulturer Cuba, Brasil, Puerto Rico, Mexico.


Når det er sagt, har jeg lagt merke til at det er en slags "gringo"-lagerkarakter som er ganske utbredt i latinamerikansk produserte filmer og TV. Vanligvis er denne karakteren en mann, amerikansk, litt feminin og uvitende om latinamerikansk kultur. Jeg tror det generelle synet til noen latinske kvinner overfor anglo-amerikanske gutter er at "hvite gutter" kan være mindre romantiske og seksuelt overbevisende enn latinske eller svarte menn -- husk at det å være macho og cocky er nesten en mannlig nødvendighet i noen latinoer. land!


Jeg har snakket med begge søstrene mine og de ser ut til å holde svarte menn som det ideelle eksemplet på maskulin potens igjen, dette kommer fra århundrer med afrikansk slavehandel i Nord- og Sør-Amerika. Nå, hvis du skulle spørre MEG personlig -- en smart, nerdete, sosialt bevisst latinamerikansk amerikaner -- ville jeg fortalt deg at det ikke spiller noen rolle hvem du er eller hvor du kommer fra, så lenge du får meg til å le og nyt sen kveldspizza og Netflix.


Det er mange Latina-jenter som føler akkurat det samme som meg! mnmkay Xper 4. Jeg kan ikke snakke for alle, men i mitt tilfelle er det ikke sant. Jeg er tiltrukket av hvite og asiatiske gutter, men jeg føler at hvite gutter ikke finner meg attraktiv. Jeg antar at jeg må være skremmende eller noe, fordi hvite gutter bare ikke nærmer seg meg.


La meg gi deg et eksempel. Una liker dem latino og Dos og jeg liker dem hvite. Klubben hadde en peruansk kveld og halvparten var latino og halvparten hvite ingen andre asiater der, 8 av 12 gutter som henvendte seg til Una var hvite, resten latino. Alle gutta som henvendte seg til Dos og jeg var latino.


Vi la merke til et par hvite gutter som bare hang rundt og så på folk på dansegulvet, men de stirret bare litt og så bort når vi smilte til dem.


Så kanskje grunnen til at du ser latina-jenter med andre latinoer er ikke fordi vi BARE liker dem, men mest fordi det vanligvis er de som ber oss ut. Jeg antar at mentaliteten vår er annerledes, hvite jenter er ikke redde for å be en fyr ut, og det er jeg heller ikke, men mine -eller rettere sagt VÅRE- mødre lærte oss at hvis noen virkelig liker deg så vil han ta initiativet og be deg ut. Det er slik vi ender opp med latinoer fordi hvite gutter virker ubesluttsomme og liker at de heller vil vente på at vi skal gjøre et grep.


Gir det mening? octavoesquirla Xper 3. Da jeg gikk på ungdomsskolen og videregående ble jeg oppsøkt av noen vakre meksikanske jenter, som foreslo meg og jeg var så dum fordi selvtilliten min må ha vært lav fordi jeg trodde det var for godt til å være sant og at jeg var blir trollet, så jeg takket nei.


Jeg sparker meg selv den dag i dag over det. Helt siden den gang hadde jeg forfulgt mange av dem, men hver eneste Latina jeg har møtt har alltid vært enten gift eller i et forpliktet forhold allerede. De fleste av de jeg har møtt hadde startet tidlig med å slå seg ned og forblir det lenge inn i overskuelig fremtid.


Jeg vil ikke tråkke noen på tærne, så jeg lar dem være. Enhver hvit mann som ikke reagerer på flørting fra en Latina- jeg kan stort sett garantere at han blir skremt av den rene utstrålende skjønnheten som bare finnes blant Latina-kvinner.


Og det er ikke bare utseende - nesten alle latinoer jeg har møtt har de mest sexy personlighetene å gå med. Vis alle Vis mindre. TurbulentDan12 Yoda. Jeg tror ikke det er sant i det hele tatt.


Jeg er selvfølgelig ingen latina-kvinner, men jeg tror ikke de har noe imot hvite gutter. Vi har alle en tendens til å henge med folk som ligner på oss selv, og date folk som ligner på oss selv, så det vil være mange latina-kvinner med latino-menn.


Ikke annerledes enn hvite gutter med hvite jenter. Rull ned for å lese andre meninger Hva er din mening? Registrer deg nå! Relaterte spørsmål. Vis alt. Er det sant at de fleste latina-kvinner ikke er interessert i svarte gutter?


Er det sant at flertallet av Latina kvinner elsker å være dominerende og kontrollere menn i forhold for å bevise hvor "sterk" av en kvinne de er?


Hvem er uenig i at hvite kvinner er den mest attraktive av alle verdens kvinner? Er alle latinoer virkelig gullgravere? Sorter jenter først. Gutter først. Se mann, jeg er så hvit som de kommer. Se på meg! lol Men jeg kan ærlig si at jeg bare har datet en håndfull hvite kvinner i livet mitt. Og jeg skryter ikke når jeg sier dette, men jeg har datet mange kvinner som er i militæret, jeg vil tilskrive dette mye av flaksen min. De fleste av disse kvinnene har imidlertid vært Latina. Elsker dem! Elsk ilden deres, elsk lidenskapen deres; helvete, jeg elsker til og med sjalusien deres.


Jeg er også oppvokst i et overveiende latinamerikansk nabolag, så dette er det jeg stort sett vet. Faktisk, da jeg først datet en hvit kvinne, var det rart. Jeg prøvde flere ganger, men det var bare ikke noe for meg.


Jeg vet, jeg vet at mye av det jeg sier er generaliseringer. Men vet du hva, mange av generaliseringene Latina-damene her gjør er sanne, etter min mening. Mine hvite venner virker enten redde for latinske kvinner eller er redde for de kulturelle forventningene det er morsomt, de er ikke slik med asiatiske kvinner. Jeg liker, la det gå etter henne. Vær sjarmerende, vær selvsikker og ta det du vil! I et spørsmål om å snakke, selvfølgelig. Samtidig trenger mange av de latinske damene å gi slipp på sine forutinntatte meninger om hvite menn; Nei, vi er ikke alle kjedelige, trange og stive.


Og ja, vi kan lære å salsa og snakke spansk. Du må bare lære oss, kjære! lol I mitt tilfelle er det portugisisk og samba. Jeg giftet meg med en brasilianer.


Og rask merknad: Aldri kall en brasilianer en latinamerikansk. Latin, ok.

No comments:

Post a Comment